sjuklingar

jävla bajs blogg. tog typ 1000 år att komma in, fattade inte ens varför jag försökte. jo, juste. för min pojkvän återigen är förlorad till vardagsrummet med far & fotbollsmatch. bajs.
tror han gjorde en deal med mig.
micke: vill du kolla bloggar?
jag: dåra? (han säger aldrig så, så jag visste att fotbollen lockade)
micke: då kan jag ju passa på att kolla lite fotboll med din pappa.
deal & deal. han gick ut dit & jag sitter här. sjukare än någonsin. mår piss..

inatt kunde varken jag eller min man sova. han hade slem i halsen & jag låg & var orolig för om han skulle hosta sönder halsen. jag är så täppt i näsan att jag inte ens känner aceton lukten. skulle ta bort mitt nagellack. så jag sniffar på burken. skulle jag icke ha gjort.  kände ingen lukt men tror ngt i hjärnan eller så gick sönder. fan vad det small till där uppe, illa. och nu kommer jag aldrig bli mig själv igen. haha. hiih. heehheeheeh. bajs

gick upp typ 6.20. blä. samma imoron. stackars mig & micke. så sjuka :( båda jobbar imorn & jag jobbar typ hela veckan. vi gick till centrum & handlade kladdkaka, läsk & vaniljsås. jucie också, för att bli friska. sjuknäring.



sjuklingarna..


/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0