SICK

tvär ute. allt tvär suger. superettan. hahah ett jävla skämt. & gnaget vinner? fyfan vad sjukt.

jag har feber. snäll man har jag som tar hand om mig hela tiden. imorse vaknade jag av att han kände på min panna. jag var kokhet. men nu mår jag lite bättre. jag frågade om jag kunde dricka imorn , men det trodde inte han. men sen sa jag att det är bara halloween fest 1 gång om året, så jo.
vad är oddsen att jag blir dödssjuk nu inför festen? jag har längtat! stackars emmi. ja för nu är hennes partyvän sjuk, hon kanske inte orkar vara en riktig partyvän imorn :( & hon får aldrig ersätta mig! ;O

ska åka & möte bini snart. mitt huvud gör otroligt ont.

p.s den skönaste utklädnaden är nu på vilovägar, TYVÄRRR!!!!!!!! någon som har en svart peruk att låna? d.s


för fulla & glada. som vanligt då. och som imorn :D

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Katti

Du var festprisse som vanligt min käresta :D

2009-10-31 @ 20:49:38
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0