SÅDÄRJA!!!!!

så. nu, är vi klara med allt. för idag alltså. sovit 5 timmar, upp vid 9 åka lastbilen till ikea. handla säng & garderob till mig. & massa annat skit till mamma. förvånad blev jag när vi kom ut. typ vid 14.! vi var klara. hallelujah! stackars micke. inge rattstyrelastisen. tjåcka eller var det hette. uschbuscha :D . men nu så. nu e mamski på jobbet & min man är påväg till hans vän som dom ska fira. själv sitter jag här & ska duscha strax. elin kommer sen & ska se fotbollen med mig. nu börjar man ju bli nervös. sen blir det nog harry's med bini & elin & micke. kizz helg.!

imorn är det skruva ihop ikea möblerna & sen jobba. börjar nog bli sjuk också.. men JAAAAAAAA lite svinis på detta också.



greklandski. mmmmmmmmmmm VÄRME!!!!!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0