Lördagen har nu blivit till söndag!

och igår var det min tur att få lite för mycket av det goda vinet! haha.. jag, bini, janina & emmi var hemma hos dan. efter några timmar rullade min man in. mannen som betalar hyran (dan) kom inte förrens alla gick. haha. hade iaf as kul :D det jag minns hahah. hade tydligen bitit micke hårt i läppen.. !

åkte hem till micke. där var det fest. wiho. typ. lekte med hunden. somnade. vi har kollat film, motorsågsmassaken. creeeeeepy. min man sitter i vardagsrummet med min far. min far har köpt ngn box så han har alla kanaler. sporten. så nu sitter dom fastklistarde match efter match. så jag får leka själv inne på mitt rum.. hihioh.

imorgon börjar jag 7- 12. håller på att bli sjuk. förkyld, ont i halsen. blä. säkert svininfluensan. haha mys.


kvinnan.

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Hahahha yeah :D

2009-10-18 @ 20:04:00
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

Hahahha yeah :D

2009-10-18 @ 20:04:43
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0