det är inte lätt när det är svårt

slutet gott, allting gott ?

ska dra iväg & hämta lastbilen strax med min man. det blir ikea imorn & allt det där som jag sa att det inte skulle bli. förmodligen kolla matchen imorn  på kära söderstation med min kära vän elin. hänka ngn? & sen ska jag nog på överaskningsparty med min badboy tjej 4 life. :) jag är nog bara en överdrivare , nu ska jag ut & leva livet i min nya stoooora men DOCK illaluktande halsduk. halva parfymen gick åt på den hihioh.

bini, ring mig sen :) bästaste bästa vän.
emmi & elin, krya på er förfan! <3
lisen, jag älskar dig, sup inte ner dig ikväll!
frida, du är för söt. love you veryyyyyy mutchi.
mamma & pappa jag älskar er så jävla mycket att man kan tro att jag är sjuk.
micke, min man. du är bäst.


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

tack sexy, ska försöka!! ska göra mitt bästa för att bli frisk ;) lycka till med ikea-inköpen imorgon ;) <3

2009-10-09 @ 22:00:45
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Kattifnatt

bini, ring mig sen :) bästaste bästa vän.

emmi & elin, krya på er förfan! <3

lisen, jag älskar dig, sup inte ner dig ikväll!

frida, du är för söt. love you veryyyyyy mutchi.

mamma & pappa jag älskar er så jävla mycket att man kan tro att jag är sjuk.

micke, min man. du är bäst.



Buhu, Katti dissad :(

2009-10-10 @ 21:39:11
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0