14 juli 2008

Haha. hahaha. slutnera. igår när jag & slemmi låg i sängen pratade vi om en kanske tripp till gotland;
s; men kan man inte åka bil dit ? ..
e; HAHAHAHAHHAHAHA.
s; eeeeh, jag menar en såndär under vattnet! (a) ..
e; hahahahaha. herregud.
s; hahhaa "gissa vilket land" vi pratar om :D
e; HAAAAAAAHAHAHAHA sist jag kollade var gotland en ö!!
s; fan jag skulle ha gått på historia lektionerna..
e; HAHAHAHAHAAH *dör som en jude*
s; nu håller jag käften.!


detta är från sommaren 2008. och dagen efter jag ser denna bild sa jag till emmi; tur att jag drack vatten där! emmi säger då; sanera.... det där var sprit med lite sockerdricka..... hahaha.

hahahahahaha. emmi läste tydligen igenom mina gamla blogginlägg idag. och jag fick massa sms av henne att hon typ höll på att dö av garv när hon läste dom. tur att man kan göra ngn glad iaf! haha. jag ville inte vara sämre, för jag måste skriva ett av mina berömda inlägg på fredag innan halloween partyt! haha.

ska jobba strax. skulle va i trånkan men blev årsta :D 5 timmar ist för 7! jag har typ feber & mår piss. ont i kroppen. micke tror att jag har svinis. HAHAHAH. nöff nöff!

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Katti

Haha det är bra att du förgyller våra dagar Saneris :D

2009-10-28 @ 18:46:40
Postat av: Gallanbrallan

Nöffis :D

2009-10-28 @ 19:37:03
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanera

hahaah tur att hjag fyller en funktion :D

2009-10-28 @ 23:40:24
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0