tisdag

jag sitter här i min nya hello kitty pyjamas & väntar på emmi. hon är påväg hem från jobbet. egentligen skulle jag vara med bini , men blev återigen dissad. sadface. inatt hade jag förmodligen migrän så jag låg & höll på att spy halva natten. som tur var är micke en ängel & tar alltid hand om mig. sötnos.

för övrigt så kom vi igår på namnet på vår franska bulldog som vi ska ha sen när vi blir stora fåglar & flyger från boet. Bosse Björn. aaaaaaaw. & förresten. tror anna kom in imorse & sa"sandra! det blir hunden du inte vill ha !!! :D ".. men mamma har börja tvivla för att jag inte är med på noterna, ja det har hon..

jag längtar så tills vi slipper denna skit! du & jag.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Sandra

tror micke hakat upp sig liiite för mycket på elbosse!

2009-11-10 @ 22:31:00
URL: http://macens.blogg.se/
Postat av: sanera

HAHAHAHAH !!!!!!!! fan det tänkte jag inte ens på! ;D

2009-11-12 @ 00:40:54
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0