såklart

försökte borsta mitt nyfönade hår. varför försökte jag ens? nu är det tovigare än tidigare. jag äger tydligen inte ens en borste? hahaha palla.

förresten. dockan anna vann.. jag frågade om det var en tjej eller kille. anna tar fingret & känner efter på dockan (där en snopp/ murra skulle sitta..) anna: "det är en tjej! jag kände ingen snopp!"
hahahahahaha.

nu ska jag kila till tåget.

p.s emmi. hur går det med bilderna? har du sminkat dig? klätt på dig? om du har klätt på dig, vad ska du ha på dig? om du inte har klätt på dig, vad ska du då ha på dig? har du ätit? när tror du att du är klar? för jag tror jag kommer vara klar tidigt idag :) hihihi. eller jag vettefan.

p.s x 2. Bini, hur & när åker du till dan? call me lovergirl.



denna brud ska tydligen plugga ikväll.. (alltså lisen, inte jag höhöhö). fast jag bjöd med henne till dan. suktarn. mohahahahahaha. fast å andra sidan. hon & vin= det väntar vi med ett (bra) tag ;p

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHA REVANSCH PÅ NINTENDO WII....... HAHAHAHAH!

2009-11-14 @ 18:20:09
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisen

oooooooooooooooooooooooops, har inte börjat pluggat än ;O

2009-11-14 @ 20:13:59
Postat av: Marie

Haha Sanera du är ju fööör roligt! Skrattar varje gång jag läser din (otroligt uppdaterade) blogg :P

2009-11-14 @ 22:42:42
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: sanera

hahahaha :D roliga tjejer :D

2009-11-16 @ 19:37:33
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0