ööööööh

jag sitter & spanar på grannarna här som jag brukar göra här ibland.. & jag tror en granne bårkar. eller alltså min "johan falk" hjärna tror det. haha. 2 män står i en lägenhet, ena har typ en jacka på sig. dom har persienner halvt fördragna. tänk om det typ är ngn knarkdeal på g? haha. eller om dom hittar ena snubben död & så typ har jag sett en del utan att ringa falken? ja eller polisen? hahahahah.
nu ska jag dra med mig micke ut på balkongen & spionera mera. sen lär det ju bli sista falken antar jag. så kan jag börja kolla om dom igen! hahahahahahaha. ser ni. när micke kollar match eller vafan han gör så sitter jag här & skriver skit. eller bajs. eller kiss.


/ sanera


Kommentarer
Postat av: Katti

Du kanske borde bli FBI agent ;D

2009-11-21 @ 12:12:19
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0