micke är min bajsis

micke är en bajskorv. han sa precis - "ska du in igen och skriva?" bitch! så ni som klagar på min dåliga uppdatering (som för tillfället är bättre än andras, nämner inga namn men EMMI..) kan hädanefter klaga hos micke.
så nu är det glasklart, så kan jag berätta att jag & micke har nu suttit i över 1 timme & sökt jobb! innan det så var vi ute på en promenad här i woodhill i över någon timme. vi hann sparka fotboll på en fotbollsplan & prata om livets stora frågor. blöhö.

för övrigt, så hittade vi en jobbannons hos skogås sushi. hahaha, ska fan söka! ni kanske hittar mig där sen ;p och bara massa mehmet och skit.

nu ska jag väl ta mig något att äta. hahahahahahhaha. hur ofta avlsutar jag inte mina inlägg så? :D hahaha. matglad tjej! iiiiiiiiiilllllllllllllaaaa!

juste
. dom ringer från det där jobbet imorn 8 eller 9. alltså om några timmar. kul. jul. snart. hihioh.


papsi. honom ringer jag alltid när jag måste ta ett beslut. och han svarar alltid så bra. love u <3

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Marie

Då ska jag klaga hos Micke! Hur får man tag i honom?!

Hehe, nä men din uppdatering är ju bättre än på länge! ;) Du hade en period när du inte skrev nåt alls... morr

2009-11-26 @ 22:09:16
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: Katti

Haha :)det är bra att rådfråga pappa, det är nog säkrast så ;)

2009-11-30 @ 14:08:37
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0