dagen

har bränt mitt fu- finger. kokande vatten. jag grät & sprang in på toan. men nu känns det bättre.
lönen var ju ingen höjdare kanske. men micke fick ett par nya röda chinos av sin snälla flickvän. (man ska ge & ta, haha) vi gick runt i västermalmsgallerian. sen käkade vi lunch.
alltså efter arbetsintervjun.
 haha. jag hade inte förberett mig när jag gick dit då jag inte hade planer på att jag ville ha jobbet, ville bara se vad var det var & så. hade läst lite skit på nätet osv. det är som en telefonförsäljare, man tjänar 4000 i veckan, vilket var grundlönen. sen provition & bonus. men jag vet inte... iaf. dom ska ringa mig imorn mellan 8-9 & ge mig besked. det är ju heltid vilket jag vill ha. men iaf. helt oförberedd. så när hon frågar mig om mina svaga sidor blir mitt svar: "eh.. ja.. hehe. eh.. ja .. men. eeh. alltså. du vet.. ääh." hahahah. hon : "men vad bra, då har du inga svaga sidor!" haha :) aja. blä. jag vet inte om det är något för mig dock ..

jag har ju tydligen en hund att tänka på nu också. kommer förmodligen hem nästa helg. ja det blir den fula hunden. men som är så söt nu. men det säger vi inget till mamma. haha. hon undrar fortf varför jag inte följer med och hämtar den. i hässleholm. haha! låååååååångt åt h-vete!


här har vi valpen. sötis. eller ;)? haha. ozzy, angus osv. är namnen. aldrig! haha. jag säger björn men det är ingen som lyssnar. kisen föreslår mamma med jämna mellan rum. själv tycker jag att det ser ut som en bosse. eller bajsis. hahahahahahah :D

nu ska jag & min man kolla på film. stackarn som måste stå ut med mig & mina utbrott hela tiden. just nu har jag ett. = inte prata med någon... varför vet jag inte ens själv! ILLA!
jag älskar honom massa iallafall!

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Katti

Det är världens gulligaste hund :D

2009-11-27 @ 23:29:12
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/
Postat av: Marie

Den är ju jättesöt!!!!!! :D

2009-11-28 @ 01:06:13
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: josse

Jag röstar för BJÖRN eller BOSSE!!! :D

2009-11-29 @ 18:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0