vill bli frisk för i helvete

lever. typ. ingen feber idag, men mår fortfarande skit. försökt byta bort mitt pass imorn men icke. så blir att jobba kväll imorn & dag på söndag så jag lär ju aldrig blir frisk. jävla bläskit. varit här hos sötnosen sen tisdags typ. han är & jobbar (tack gode gud, annars hade ngn dött) nä men det blir lite jobbigt, igår började mitt tålamod rinna iväg, suckade genom dubbelavsnittet av Grey's, för övrigt kom vi på att det är världens sämsta serie från & med nu, för izzie & george dör :(
han har varit jättesnäll som har tagit hand om mig :) hihihoh

men iallafall. igår gjorde vi en egen definition av ceasar sallad. våran blev mycket godare, vi gjorde egna krutonger i vitlök och massa massssa annat gott. tyvärr känner jag ingen smak :( kladdkaka till efterrätt. idag regnade det. bläää. nu väntar jag på att han ska komma hem. sällskapssjuk antar jag. och kär. min lilla snutte gulle gubbelie gubb aaaw vad mitt liv blev fulländat när jag träffade honom, shit tror inte jag behöver någon annan i hela världen! HAHAH. det sista förstår ni som förstår ;) ni andra. haha is suckers. nu kallar tv'n & halstabletterna typ. fan jag måste bli frisk så jag kan ge mig ut i världen & sätta mig här så jag verkligen har något att skriva om. later suckers. 

p.s idag är det exakt 14 dagar till min student. & exakt 14 dagar till min pojkvän fyller 21 (fan vad pojkvän låter mesigt, haha). men det har vi ju redan diskuterat - det är ingen som bryr sig för den 5e juni är min dag. min min. och tjejerna i min klass dag. ingen annan. bara; min, louises,fridas, josses, veronicas, camillas, malins & jessicas. ingen annans. nattas också då. d.s

eller p.s igen: jag kanske bryr mig att han fyller år, men jag tar ju studenten . det är viktigare, bättre & roligare.


/ sanera

Kommentarer
Postat av: lisen

bli frisk så vi kan ta våran promenad, sis!

2009-05-22 @ 22:56:18
Postat av: Katti

Haha :) ja det är bra sandra ;) Det är Hennas dag också den 5:e :D haha

2009-05-23 @ 11:33:35
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/
Postat av: V

Du är så jäääävla sööööööt! <3 <3

2009-05-23 @ 12:29:14
URL: http://virrputt.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

Haha yeah sexy! Fan jag längtar till din student så jag kan få lite nostalgikänsla, kommer förmodligen gråta ett par tårar, för din skull då ;) hihi <3

2009-05-23 @ 14:22:09
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Sandra

JAG DÅ?! är de inte min dag den 5:e?! :o

2009-05-23 @ 17:02:02
URL: http://macens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0