UPDATE

juste det har ju varit valborg & mösspåtagning! här kommer en liten liten update;
ollan med flicksen, blev lagom rund om fötterna...! sen satte jag mig på tåget så kom sandra & lisen. drog till tanto. satt där ett tag. sen ska vi käka middag hos micke, jag,sandra, micke, anders, phille, oskar, rasmus & henke. vi går & handlar sås. sen när vi kommer upp möts vi av detta :


haha 3 killar står & gör maten. utan att klaga. ingeting. bara gör. medans vi andra fick sitta still & inte göra ett skit. (eller jo , supa) micke gick runt som en liten gordon ramsey & klagade på killarna. haha. oxfilé, klyftpotatis, sallad & sås var på menyn. jätte mums.

sen rullade kvällen på & vi hade det trevliiigt.! sen på kvällen vet jag inte riktigt vad som hände & vad som sas. eller så vet jag exakt vad som hände & exakt vad som sas. det beror på hur man ser det.

blev ingen utgång. utan chiillll. sen var det fredag & då tog vi en prommis till skinnarviksberget & låg där ett tag ,kollade film. lördag, då blev det en sväng till mose backe. men drog hem efter ett tag. igår jobbade jag & sen kollade vi klart filmen & somnade gott.
idag får jag sova själv  :( för jag måste plugga på som en galning, har egentligen inte ens tid att skriva detta .. ska kila iväg till centrum snabbt för att handla mig en sallad till middag.


fler bilder från valborg / mösspåtagningen:
     


   (MOHAHA)

sådäääääääär.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Hahahaha nice sanerutt :D förresten, det står väl Sanera på din mössa och inte Sandra? :O <3

2009-05-04 @ 18:09:20
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Sandra

inte okej, sandra!

2009-05-04 @ 19:14:37
URL: http://macens.blogg.se/
Postat av: sanera

näää det står sandra :o

2009-05-04 @ 20:13:39
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0