soooooooool

vilket jävla härligt väder. syster har bränt sig. hon var nämligen ute i solen UTAN solskyddsfaktor.. (smart rödtotten...) idag har jag & sötnosen sprungit runt i stan & letat present till hans bror. & jag till han när jag lyckades smita ifrån han när han skulle till zinken snabbt. så jävla svårt. vad fan ska man handla? räcker det inte med att han har mig? (haha) stackarn i såna fall. för övrigt så var jag ledig idag, jobbar nästa söndag ist.

igår så jobbade jag ju med sandra. FYFAN säger jag bara. i 9 timmar kokade vi korv i det varma köket. sprang runt. ungar överallt. haha. började 10 & ca 15 fick vi smita iväg & handla lunch & vi hamnade mitt i marthon loppet. AHAHAHA. illa. stackars sandra som gör detta om helgerna (jobbar alltså) ..

i fredags jobbade jag ju. min pojkvän skulle komma till mig tidigare eftersom jag inte vågar stänga själv i årsta. sen säger han att han kommer 10 min innan jag stänger. & jag lackar ju totalt såklart. fyfan så mycket att jag blev så arg att jag började böla. ¨så då ringde jag pappa. som var på min sida nästan. sen fick jag prata med mamma & hon bara skrattade & sa ; "DU ÄR PRECIS SOM MIG!!!!!!!!!!! AHHAHA STACKARS MICKE! sandra , nu får du ge mej payback time & gråta ut hos mig i 19 år! som jag har gjort hos dig! ojoj!" hahahaha fan vad vi skrattade. men dock var jag fortf arg. för jag hade kunder & kunde ej svara på hans sms & sen får jag ett "men jag kommer ju inte om du inte säger att du vill det" så ringer upp & då har han självklart skitit i att ta 31 tåget. så nu ska han komma 20 över. LACKADE! jag sa åt honom att göra vad fan han vill. sket i han. 22.58 var det 3 kunder som irrade runt, ville bara stänga. ska exakt stänga då dörren öpnnas & jag tror jag ska ha ihjäl ngn med basebollträet vi har under kassan. vem kommer då? jo min sötnos. han har tagit en taxi. så då lackade jag för det haha. men sen blev allt bra. tillslut. kunde ju inte ge mej dom första 10 min även fast jag höll på att dö av garv pga han.. :)

blev omvänd uppdatering. hööh. sitter & väntar på han nu. imorn firar vi  1 månad. han vill mysa med bio tydligen.


                                         
                                               studentklänning. m-fu snygg!!!!!!!                        skorna!!!


/ sanera

Kommentarer
Postat av: Katti

Åh va fin klänningen och skorna var :D

2009-05-31 @ 22:42:26
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA STAAAAAACKARS MICKE!!!!! hahahahahahahhahahah hälsa att han får gråta ut hos mig om han vill... HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA! så typiskt dig sanerutt :D sötnooooooooos! I LOVE YOU <3

2009-06-01 @ 10:13:20
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanera

emmi. håll tyst du är min vän = MIN SIDA!!!!!!!! :D

2009-06-03 @ 18:44:39
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0