så jävla sjuk

så jävla sjuk. oskar sa precis att jag skulle skriva en lapp istället för att prata. kraxar som en liten kråka, min hals gör så jävla ont, jag har 38 graders feber, mina ögonglobar gör så ont & mitt huvudvärker. dödssjuk. fruktar fan döden. inatt hade jag feberyra sa micke. jag frös så mycket att jag låg i fosterställning & grät typ. han hämtade ipren. sen har jag typ väckt han varje gång hans kropp inte nuddade min då jag frös som ett svin.
 
tandläkaren imorse. inte kul. denna tandläkare var utländsk, hörde knappt vad han sa men han var rolig. skulle fota mina tänder. slutade med att jag grät. dom tröstade mig.

nu sitter jag hemma hos micke, helt själv. övergiven. alla är på jobbet. & idag slutar han kl 18 :(  sen kommer han & tar hand om mig. måste plugga lite nu. även fast jag inte orkar. oskar & rasmus var precis förbi för att hämta en gitarr. dom tyckte jag såg jävligt sjuk ut. och det är jag. stackars mig. får se om det blir skola för mig imorn. sötnosen tycker jag ska stanna hemma. imorn är balen också. blir nog ingen för mig tyvärr.

nu svettas jag för att jag drog upp rullgardinen. är det solen eller febern som är påväg ner?
nu skrattar jag för att sandra sa precis att hon börjar bli misstänksam till en person för att hon aldrig har sett honom med en tjej. hahahahahaha. nu måste jag vila för nu finns det inga krafter kvar alls.

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha du vet att jag har rätt!

2009-05-19 @ 17:20:15
URL: http://macens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch stackare, tycker du ska stanna hemma imorgon! Skolan kan vänta :) <3

2009-05-19 @ 20:35:23
Postat av: Katti

stackars Sandra :( krya på dig <3

2009-05-20 @ 19:13:48
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0