PARPAPAPAPAAPAPAPAOOPAPA!

HEJ HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

ingen är lyckligare än mig för tillfället! (eller kanske micke som sitter på friday's med en kall öl .....) i förrigår så hittade jag (sandra) mina snyyyyygggga studentkläder! blev klänningen från zara iaf! & ett par as snygga skor från bianco. (dock 1600 fattigare, höhöh) stackars sandra. haha, får alltid dras med mig & mina utbrott!
i onsdags så såg vi macthen barca- manch. :) efter många om , blev det på söderhof. lite för mycket alkohol för ALLA i sällskapet kansk (HAHAHAHA). sandra behövde ingen alkohol för hennes ångest kom smygandes på ändå.. GRRR! haha. (a) sen hem till micke.

igår. derbyt. let's not talk about it. på olearys i gamla stan iaf. nu sitter jag här & har varit i stan, först med flicksen i klassen (saknade dock Louise & Malin!!!!!!!!!) sen med micke. hittade en as snygg klänning som jag ska ha på kvällen på studenten :D mina tuttar är så fina , hiihoh.  (i klänningen alltså!)

ska strax till jobbet. jobbar hela fucking helgen. idag, imorn med sandra på hennes jobb & på söndag i den där jävla videobutiken... blääääääääääääääääää.

för övrigt, låten på ALLAS läppar: så jöäääävla bra. sitter & taggar till den nu höhööhh.



njut av solen då era jävla suckers. jag ska tröst äta i en videobutik höhöhö.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

yeah sexy, låter nice! du måste visa ;) vilken tid är det du springer ut? när ska vi stå där och glo på dig som har det så bra? ;) <3

2009-05-29 @ 17:43:20
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Katti

Haha :P har inte hört den låten ens ;)

2009-05-29 @ 23:05:49
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

Haha nej eller hur? Har inte heller hört den, och det var fan den sämsta EVER!!!!!!!!! Hahaha sanerutt vad har hänt med din musiksmak? Först dissar du Lady Gaga (say what?!) och sen det här? :O Jag är totalförvirrad ;) hahaha!

2009-05-30 @ 23:09:22
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanera

hahaha ge er ! as bra MEN! lyssna på den igen & så har ni min älsklings låt (your love ) i huvudet! & vad märker vi?! ATT DOM HAR SNOTT MELODIN. så nu är inte pararapapapa låten så bra längre-.-.... HAHA :D

2009-05-31 @ 20:14:44
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0