massa

intressant dag igår. mm. blev icke 2 nätter utan sovsällskap. hihi. dock fick jag vakna upp helt själv i hans säng & äta frukost helt själv. läskigt. han & hans familj hade åkt till hans mormor & jag skulle jobba. och fan vilken jävla dag. är helt jävla slut. massa strul.
igår lyckades han muta mig med auqatini & bacardibreezer så det blev hockey hos phille med oskar,henke,victor, micke & sandra. (henne tvingade jag självklart med mig) haha. skön brud. hon vet ju hur jag är & hon är bra på att handskas med mig men tänker på nya människor, tex micke som får stå ut med mig, han lyckas nästan lika bra som sandra.
jag säger ngt påväg till tåget i regnet..
sandra: micke, bättre än såhär blir det inte
.

haha. så elak är jag väl inte? då skrattade sandra & sa att jag skulle ringa henne imorn när hon har slutat skrattat. aja. kul iaf. fick sova med min sötnos. och så spööööregnade det. imorse blev han uttvingad på balkongen för att hämta blommor i spöregnet i endast kalsonger.. hahaha
. han: MAMMA! nu tror alla att ni misshandlar ert barn!
mamman: glöm inte dom där!.. här har du en trasa att torka fötterna med!
han: men min rygg då?!
mamman: äh det torkar in så småningom
..

hahaha om jag kunde somna om sen? tvärsomna, han ringde & väckte mig.

mys ikväll.
/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0