lördag, söndag, måndag

i lördags var det som sagt middag hos katti (bilder kommer senare) det var myyys! sen kom killarna & efter ett tag dorg jag för att möta upp min sötnos & hans vänner. min sötnos var så jävla full. men men. vi drog till ego, var där en stund sen drog vi hem till han med ett stopp på mc. Där lackade han på att en tjej var ful & pratade som att hon var värsta snyggingen eller vad han sa. haha ja duuuuu. somnade.

i söndags låg vi i sängen heeela dagen nästan, fick frukost på sängen. pluggade i hans säng & han kollade film. vaknar upp imorse. är dödssjuk. så jävla sjuk. 38 graders feber. och han sa att jag var så jävla varm , men ändå fick han värma mig. gick till skolan en stund. nu sitter jag här & pluggar. vill att min sötnos ska komma hem så jag kan åka till han, för han har lovat att ta hand om mig. "vi ska ligga i sängen & kolla alla despan avsnitt" sa han,. läääängtar. det är jag fan värd efter att få plocka hans jävla ögonbryn.
mår inte bra. orkar inte plugga. men måste. vill bara ligga ner. ååååååh.


sötnos.


/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Stackar sanera :( hahahahahahhaha, jävla plockade ögonbryn du! hans ser fan snyggare ut än dina! ^^ typ.. för att överdriva liksom ;D fast hans är jävligt plockade, nu får det räcka om han inte vill se ut som en mikaela ;) HAHAHA!

2009-05-19 @ 14:31:16
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Lisen

sötisar:)<3

2009-05-19 @ 16:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0