ALIVE

2 dagar sen skivan. & visst mina vänner så återhämtar man sig fortfarande. haha. skivan var as rolig, dock fick jag alldeeeeeeeeeels för mycket i mig & så inträffade det en del saker & för mig slutade detta i tårar.. men men tur att man har såna fina vänner som ställer upp! <3 <3 & tillslut löste det sig! Tyvärr blev det inget shottade för mig & verris då man inte fick köpa ren sprit (såhär i efterhand var det väl lika bra för båda oss? haha) så jag körde på en drink som verris hade döpt till "rikshallon by veronica" & sen ändrade den namn till "veronica" haha sötnos. kul var det iaf! skaka rumpa & mina älskade vänner var där! bini tittade förbi med putte! flera av mina vänner hamnade i fyllecell & folk blev utslängda 24/7.. men men! jag vill inte skiljas från mina älsklingar i klassen. kommer sakna. så mycket. älskar. malins tal. det var det finaste på hela kvällen sötis!

taleeet <3


hemgång vid halv 3? sandra min älskade är för skön. när min sötnos kallade det " 2 veckors krisen" så kallade hon den snarare "2 timmars krisen" haha!

igår gick jag & min sötnos en promenad runt vattnet på söder. sen åkte vi till susku & åt tacos. sen somnade vi fint i sängen. & imorse väcktes jag av att min pojkvän sa att min mamma ringde & klockan var 10! ja mina vänner ni läste heeeeeelt rätt! min mamma var uppe 10 en lördagsmorgon.. hahahahah! (ni läste rätt om pojkvännen också faktiskt)

ikväll blir det middag hos katti för att fira hennes 20 årsdag! sen kanske utgång .. men vi får se! nu ska jag plugga vidare på pyskologin. även fast det tar emot.

bilder från skivan; låter dom tala för sig själv faktiskt.. ni lär ju förstår varför. haha!
         

/ sanera

Kommentarer
Postat av: V

Hahha jaa det kanske var bäst så!! Vi var båda lite .... för mycket mihihihi. Men veronica drinken ägde fett:D

Älskkiiii

2009-05-16 @ 18:56:33
URL: http://virrputt.blogg.se/
Postat av: Louise

Du kommer aldrig skiljas från oss! Tro mig - oss blir du fan inte av med älskling! <3<3<3

2009-05-16 @ 20:16:52
URL: http://lovise.blogg.se/
Postat av: Katti

Woho :)pojkvän. det var jättetrevligt!

2009-05-17 @ 21:09:57
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

hahahahhahahahahahahahhahaha "ni läste rätt - min mamma var uppe kl 10..."



jag ba: hon menar faaaaan inte allvar, men sen kom det - "ni läste rätt om pojkvännen också" ;) HAHA BRA DÄR SANERA! ÄNTLIGEN ;) <3

2009-05-18 @ 13:13:57
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0