11 dagar

jag överlevde förkylningen. med nöd & näppe. hostan sitter dock i sig som in i helvete. så pass att min pojkvän inatt lackade totalt. & jag lackade också då. sen har jag lackat hela dagen. letat studentklänningar i stan med micke idag, inne på "zara" så prövade jag en klänning som endast fanns i strl "s". skulle dock INTE ha gjort det. slutade med att micke fick riva sönder dragkedjan  & dra av mig den. förstora äckel tuttar.

louise för några minuter sen;

Louise 11; live like you mean it. säger:

hahaha.. men come on

Louise 11; live like you mean it. säger:

betygen sätts på ons

Louise 11; live like you mean it. säger:

efter onsdag

Sanera; do it säger:

ja men ändå

Louise 11; live like you mean it. säger:

då kan vi typ gnida oss mot bänkar

Sanera; do it säger:

HAHAHAHHA

tjejerna. <3 <3

11 dagar kvar nu. sitter & gör psykologiarbetet nu. det sista som ska göras förutom projektredovisningen imorgon. sen är man fri. like a bird. betygen sätts på onsdag. ig varnad pga en redovisning jag ej har gjort för jag var sjuk. i äckliga projekt. men som sagt imorgon ska den ske. livet känns lättare & jag får ett lyckorus i hela kroppen när jag tänker på studenten. men samtidigt - jävligt rädd. vad händer sen? mina kära flickor i klassen kommer jag sakna så mycket att jag fan kommer gråta blod.!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0