harry b

som sagt. vi kom, vi såg , vi segrade. & jag har fortf inte sovit ngt än förutom ca 2 timmar på jävla soffkuddar! .. det blev som sagt harry b, med my & frida. mötte även upp elin & kicki därinne. efter ett tag ramlade även micke & hans polare in.. efter många om fick även sandra tag i mig & joinade oss..! riktig kul kväll, haha helt craaazy.  haha kvällen slutade väl med att alla av våra kompisar hookade med varandra? hahahahaha. (dock inte frida & my, som gick tidigare) & helt plötsligt var jag as full .. heeelt oväntat! (for real alltså, helt jävla oväntat!) träffade nettan också! & av alla människor så sitter (aka) dregen vid bordet brevid oss.. hioihohoh,.

kvällen fortsatte & sen är vi vid t-centralen & helt plösligt är det efterfest hos en kille som slutat jobbet precis, haha. jag mumlar *jag scha hem nju* typ. men så blev det ju självfallet icke! 6 min senare (?) sitter jag i en taxi påväg till ävlsjö. jag & sandra. & killarna. kommer dit. killen tänder ljus, fram med vin & ost & kex. FEM på morgonen typ.. hahaha. så var det "sova" jaaaaaaaaa. 2 pers i en TVÅ soffa. = varmt & trångt, tillslut 9 på morgonen "byggs" det en säng bestående av soffkuddar. haha stackars oskar fick sova på en "spikmatta", då vi snodde alla hans kuddar. mohaha. låg & "sov" (gick ju ej så bra när jag är i farten & pratar sönder sömnen :) ) till ipoden med backstreet boys. haha. härliga killar det där. haha och vi får inte glömma att när jag trodde ngt skedde i sängen pga av den häftiga andningen så var det bara en kille som försökte sova. & sandra försökte söka skydd. hon vet numera vad killen har för tak. & en spik är sned. HAHAHAHAHAH... & killen hade tvbox men ingen tv.. "måste köpa en..." hihihoh

sen blev det att promenera till ävlsjö station med killarna vid 14 typ. jag & sandra MISSAR exakt tåghelvetet & ALLA andra tåg är inställda pga en olycka. haha. & sandra aka enhörningen.. HAHAH... stackarn får dras med mig :)

så här sitter jag & bakis svettas & trött som fan. ska hoppa i säng! ihihoh.

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0