shit man

fredag. äntligen. dagen har (tills för någon timme sen) spenderats med bosse & frajda i skolan & i farsta. = kramp i magen av allt skrattande. hihihioh. tänk sen när jag blir känd, fan vad dom har mycket att sälja till pressen om mig då! shiiit man, för tillfället är jag totally blottad för dom, för dom vet för tillfället precis allt om mig (det intressanta & säljbart till pressen) haha. illa. fast å andra sidan hoppas jag på att dom är två goda människor. mohaha. fast å andra sidan. kär i sin bästa kompis pojkvän? ;O shit man. hur ska detta sluta?!
nu precis, i skrivande stund så visade det sig ännu en gång att frida har världens sämsta smak. sjuukt. då är ju min 1000000 ggr snyggare. & han är inte ens snygg :D shit man.

Frida says:

gud va vi inte har samma smak
hahaha håller med dig till 1000 %! 

för övrigt så serverar jag alla kommenterar jag får av bosse på et fat tydligen (tveksamt). hahahaha. kanske. har blivit söndertrackad. & gjort min lilla frajda besviken, men jag trodde ärligt hon var smart & fattade saker & ting, men oj så fel man kan ha ;p men från och med nu: alla detaljer. ALLA. skyll er själva. alla sa jag. precis om i a.l.l.a, samma sak = allt!

haha för övrigt: ja, han har nog etsat sig fast i min hjärna... men hur.. han är ju ful?! ... shit man vad livet är bra underligt ibalnd!

UPDATE! inget festande idag :( hemma med anna-panna, frida & bosse. shit maaaaaaaaaaaan..

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0