happyface

ryyyyyser. sitter & lyssnar på metallica, laddade ner konserten jag var på! :D *happyface* laddar ner alla deras album & jag fattar inte alla jävla döskallar (för mig betyder det ju farligt, men inte här inte här är  det vip & skit!) så snart lär jag ju ha virus på denna data.. vet inte om jag har ett virus skydd? eheheheheh.

mamma tvingade mig att laga mat.  & det slutade med sushi. (för allas bästa)
jag sa : sushi.
 hon ringer: men det är inte att laga mat väl, sandra?
 jag: ligger jävligt mykcet tänkade bakom det av mig..
mamma: okej då. du lagar imorn?
jag: hejdåååååååå.
så nu väntar jag på mamma med sushin.

kollar mig omkring & fattar varför mamma tycker jag ska städa mitt rum. men orkar jag? aldrig.

/
sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0