slampis

igår piercade natta aka slampis (ni förstår snart varför) tungan! före mig dessutom! & tjejen är 91a.. shit man. min & malins tur snart.. måste även typ göra ngt ännu värre. mohahah. eller bara inte börja blöda eller gråta som lillen ;D prata kunde hon knappt 2 timmar efter. fast man blir ju orolig när hon säger att det gjorde så jävla ont & att hon aldrig skulle göra om det! shiiiiiiiiiit man.

Nathalie säger:

piercaren va jätte snäll, jag fick hålla i en nalle bjön medan han tog hålet, plus att jag fick en leksaksfluga efter hahaah

Sanera; metallica var så jäävla bra! säger:

HAHAHAHAAH

Nathalie säger:

vi höörs gullle! föresten, jag får inte strula med nån på typ 8 veckor! funnyyy!


hahahah, det sista satt jag bara på och vänta på att få höra. en annan hade typ : JAG FÅR INTE DRICKA ALKOHOL PÅ TYP 2 VECKOR...!!!!!!!!!!!!! men inte slampis inte :) så nu får hennes nya erövningar vänta ca 8 veckor.. fast, frågan är - slampis (natta) finns det några nya erövningar kvar på skolan? ;) både dom snygga (finns inga?) & dom fula är ju redan erövade :D hahaahaha.. sorry, älskar dig iaf, hihi!


slampis i egen högperson. (i ettan :O)


/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0