sjuuuuk

blev inget festande igår. middag med syster. deckade vid 23 i sängen. på en lördag. jobbade dag idag. vaknade när jag skulle gå (kom i tid ändå). allt gick åt helvete, sen kom stina, hon är så söt! hon fyller också år imorn.
 "väduren tröttnar lätt på människor, tempot är alltid 110, envis & själviska." lät exakt som mig. det kan bli en maktkamp också. ;O . feber. är så jävla sjuuuk! stackars mig. & den andra sjuklingen. som inte är hos mig & värmer mig.

hahahaha. mitt horoskop:
Hälsa
Om du är förkyld kan din hälsa försämras något. I värsta fall kan du bli sängliggande men chansen för ett snart tillfrisknande är stor.

jag mår skiiiiiiit. feber... jag vill bara ligga i sängen & dö.. fan, när jag blir sjuk blir jag så jävla sjuk. jag är sjukt sjuk. ! och imorn fyller jag år! hoppas verkligen på en mobil!!!!!!

har inga krafter kvar nu. alla mina "spar" krafter är nu slut. hejdååååååå. hoppas jag överlever. det är en som kommer dö. jag eller förkylningen. återstår & ser., envis är jag ju ...

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0