shit man

VILKEN JÄVLA DAG!!!!!!!!
jobbat, 10-17. det gick väl bra. kommer hem ska in på datan. lösenordskyddat skiten. MEN mitt lösenord funkar inte, så slemmi kommer upp. sen hennes pappa & efter ett jäävla tag kirrar han biffen. MEN nu är det lösen vid strömpåslagen ist.. aja, slemmi säger att det bara är jag som  lyckas .. kan stämma? aja.
sen så tror jag att mitt guldarmband från kusin är i dammsugaren så med frida i telefon utför jag världens våld mot dammsugaren & sen så börjar jag as garva..
frida: det låg på bordet?
sandra: hahahahahahahah.. det.. ghaahhaha
frida: hm....


hahah. nu är det kinamat med frida. fan vilken JÄVLA dag. sover nog hos frida också.

/ sanera

p.s DET HÄR TRÅDLÖSA INTERNETET?!?!?!?!?

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Nu lugnar vi ned oss, Sanerutt ;)

2009-03-14 @ 22:12:58
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0