news

sådär ja , nu var kvällen avklarad. plugga var det ja.. mmmm KUL. konstigt nog pluggar jag inte, utan har en rolig konversation med min vän emil, han tycker jag ska svälja stoltheten, jag sitter bara här & fnissar åt han jobbar så hårt att fixa saker & ting.. haha. nä nu jävlar! nu tycker han att jag är töntig också.. hihih. och nu får jag tydligen inte ha en egen vilja heller..

juste gårkvällen var det ja..
drog till huset , som jag för övrigt egentligen hatar men emil fyllde år & de flesta skulle dit..  står i kön, sandra drar. möter upp natta, andreas & jessica. sen emil m.m. dricker, dansar & har kul. beställer cider, jag & natta på dansgolvet så slår hon till min hand (eller ska ta tag i den eller så) ciderglaset flyger i golvet = glassplitter överallt = natta & sandra gaaaarv. aja, hade ju ett glas till (lägg märke till HADE) 2 sek senare, gör människan SAMMA sak = aaaaaaaaaaaas garv. hahaha. lilla natta-patta. (som för övrigt ska pierca tungan imorgon, hon hinner före mig , MORR!) möter upp monzy & andreas sen. hahaha natta ba : KOLLA! pekar.. så ser vi monzy gå med en vägkorn på huvudet , fyfan vad kul det var, skrattat åt detta heeela dagen!! sen efterfest hos sandra tills 7 på morgonen. "jag tofflar inte efter en kille på 1,50" ungefär så sammanfattar hon kvällen hahaha.. aja, killen hade en kudde som låtsas svara en pudel.. hahahahah ....
jag hade iaf en jätterolig & trevlig kväll!

blir för övrigt lungt för mig den kommande helgen.. tanken är så iaf. så vänligen säg inte till mig om det är värsta festen med alla roliga människor, eller om  ni ska ut på krogen & ha såååå kul. för då blire jobbigt för mig! MEN om ni har värsta festen eller går ut på krogen utan att säga något till mig bryter helvetet lös.. så nu mina vänner har ni ett sooft dilemma framför er.. ( läs : sitt hemma ni också & lid med mig era jävlar)



UPDATE - 

Emil | säger:

men sluta va så jävla jobbig nu

Emil | säger:

så erkänn deb ara och gör de..

aah erkänner, de e  han som e så jävla jobbig :D hahahahahaha. hatkärlek  in thaaaaa air!!!!!!!!!!

p.s stackars alla som inte fick se metallica idag för att dom ställde in.. (läs HAHAHAHHAHAHAHA era  jävla suckers att ni inte gick igår, & nej jag har ingen sympati för mina medmänniskor, tappade den påvägen lixom..) d.s

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0