it's alive

im alive. eller nja. sjuuukt förkyld & ont i halsen. men annars. skulle bli pans ikväll med bini & skolflickorna. men. jag stannar hemma med frida & spar mig tills nästa helg då vi firar miiiiiiiiiiiiiiiiig! & var ju ute i torsdags..

update då.
torsdags:
bandit festen på harrys. alla bangade. men jag hade ju lovat min vän att komma. tillslut fick jag med mig bini & sandra. får ett sms att bord är nog omöjligt (då jag alltid är så sen så tvingade jag in  honom & hans vänner att sno ett bord) då uppmanade jag honom att slå ner några. & bord fick vi. vill egentligen inte bara veta hur, hahaha.. det var iaf kuul i torsdags! sen åkte iaf jag & bini hem till mig medans han fick vandra hem, igen. stackarn..


shopping med denna brud i torsdags också.. fick med mig 2 stövlar!


fredags:

vaknade upp vid 11, bini & sanera terrade av saneras mor. sanera tröttttt. sanera gjorde naglarna, lila! sen blev det middag med susku & jimmy. gick från trångsund till skogås i snöstormen (kan tänka mig att det är därför jag mår som jag mår idag..) aja, han tippade på att jag skulle vara hos han vid 20,00 & jag kom vid 21.00 :) hahaha.. blev maaassa gossip girl, så nu ligger jag äntligen före! sen sova. han skulle göra högskoleprovet.. & fick sova ca 3 timmar så snäll är jag :) .. sen somnade jag, vid halv 8 gick han & jag låg kvar i den varma mysiga sängen.. åkte hem vid typ 10.. dödssjuk & prata med föräldrar 10 på morgonen.. hahah.. kuuuuul.

typ så.. sammanfattade rejält. hoppas mina flickor får det kul utan mig ikväll då!

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0