en kärleksfull sanera

ska väl klargöra saker & ting en gång för alla. för några inlägg sen så skrev jag att jag var kär. hahaha & shit man , vilka reaktioner HAHA. sms & samtal. come on liksom? alltså det är ju skämt, jag var ju kär i 3 st på lovet! en vecka ! hahaha. så det var skäääämt. dom som känner mig på riktigt vet att jag aldrig blir det dels för att jag tröttnar, dels som natta skulle ha sagt det : jag vill vara siiiingel, & dels för att jag HATAR kär människor. haha, eller såndär ni vet som går & blir kär & gulligull så hör man inget av dom , bara någon gång ibland osv.. så nääää. hate it. for real. själv grejen. känner inte en enda person som inte har blivit förgiftad & aldrig har tid med ngt. eller jo. susku. men de är väl för att hon har vett i skallen & är världens snällaste. hihoohih. nu kommer jag få massa skit för detta också. så mycket bryr jag mig : ... NADA.
(KANSKE överdrev med att alla har blivit assholes, men dom flesta iaf.)
haha, så skriver sandra : jag ska haffa ******* åt dig. vafan e grejen?  been there done that didn't bought the t shirt! HIHIO



seriöst. vissa bör tänka över hur mycket man värdesätter ens vänskap. nu blir jävlar är det tankarna som smyger sig på såhär på nattkvisten.

och nej. jag har inte börjat plugga. gör de imornbitti. yeeeeeeeah right.

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0