hihioh

efter ett tag försvann som sagt sotarn ur sikte. så då åkte rullgardinerna ner. you know the rest tyyp

nu är vi hos mig. & han ligger i sängen & kollar tv. sminkad & allt. yes, ni läste rätt.
jag; får jag sminka dig? :D
micke; okej!

alltså. det är inte som med min pappa som  jag måste tjata på för att få lägga lite rouge på, han gick med på det. helt föråvnad , not.

han: men sminka fint,
jag; HAHAHAHA vafan nu kommer jag få sminka dig varje dag......
han; nää då! men vill bara se!

kollar i spegeln.. man hör "åh, snyggt!" men skulle inte gå med det ute!" .. sen fick jag gå loss :D
skicka mms till lisen;
hon; haha nu slipper jag bli spacklad när du har tråkigt!

snyggingen..

haha. skulle ta bort sminket nu..
jag; ej oj det går inte!
han ger mig värsta mördarblicken.. du sa att det skulle gå bort!
jag; jag ljög!

haha. nu står han där uppe & försöker få bort det! anna hjälper han nog lite också :) haha. mina sötnosar

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0