hihioh

1. Hur gammal är du om fem år? 24 barre
2. Vem var den sista du träffade? slemmi
3. Hur lång är du? 1,64 typ
4. Vilken var den senaste film du sett? jurassic park 2 (halva)
5. Vem ringde du senast? micke-picke
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "nu svarar du ju inte"
7. Vad är dagens planer? fredagsmiddag hos susku strax
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa , eller båda (A) HAHA
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda, dock aldrig har dom varit gifta
10. När såg du senast din mamma? igår kväll
11. Vilken ögonfärg har du? millderade, grön blå typ
12. När vaknade du idag? typ 13,20 av att pojkvännen ringer heeeeeeem
13. Har du någon gång hittat en katt? eh?
14. Vilken är din favoritplats? hm , bland nära & kära. med dom kan jag lika gärna sitta i en soptunna. nästan iaf
15. Vilken plats föredrar du minst? hmf... stan när det är 700000 pers som bara är i vägen hela jävla tiden
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ingen aning, det är de som är det underbara med livet ;D kan sitta kvar här, ligga i en kista, eller vara på ngn strand osv.. = INGEN ANING!
17. Vad skrämde dig som barn? clowner efter jag hade sett "det"
18. Vem fick dig att skratta senast? slemmi!!!!!!!!!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? hahaha jaaaaa 
20. Har du stationär eller bärbar dator? både och
21. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? ett ?
24. Har du någon gång spytt på fyllan? ja dessvärre
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
26. Är du social? jodå
27. Vilken är din favoritglass? ben & jerry's - half baked.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? förmodligen svimma
29. Tycker du om kinamat? om jag gör, frågan är bara hur mkt ;)
30. Tycker du om kaffe? yesbox. smuttar på en kopp nu för övrigt
31. Vad dricker du till frukost? hmmm om jag äter frulle så är det väl vatten/cola/jucie/kaffe eller o'boy höhöhö
32. Sover du på någon särskild sida? helst ytterst, annars höger typ
33. Kan du spela poker? neeeeeeej
34. Tycker du om att mysa? love it
35. Är du en beroendemänniska? ja dessvärre. både för & nackdelar
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nja, inte ngn som jag kommer på nu
37. Vill du ha barn? yes. har ju 2 fiskar hihihihi mina små baaaarn
38. Kan du några andra språk än svenska? english maaaan
39. Har du någonsin åkt ambulans? yes
40. Föredrar du havet eller en pool? pool, livrädd för vad som finns i havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42. Äger du dyra smycken? ja
43. Har du någon gång testat narkotika? nopp, never ever
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? ska nog inte nämnas här (a) hehe. SKOJA, tandborsten..!
45. Vem är den roligaste människan du känner? sandra & slemmi måste jag säga. & mig själv.  hahahaha
46. Välj ett ärr på din kropp? högerhanden. ärr från en fyllenatt & jag hade ingen känsel så då tyckte jag att alla kunde fimpa på mig. KORKAT!!!!!!!!!!!!!
47. Vad har du för ringsignal? just nu har jag min gamla mobil , my chemical romance- famous last words
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? yes. mina små skor hänger här i mitt rum hihihih
49. Flirtar du mycket? njaaaa
50. Vart togs din profilbild för din blogg?  hemma hos far.
51. Kan du byta olja på bilen? HAHAHAHAHAHAH. hahahahahhhhhhhhhhhahahaha. svaret är tvär nej vet ej var den sitter 
52. Har du fått fortkörningsböter?  har inget körkort.
53. Vilken var den senaste bok du läste? oj minns ej!
54. Läser du dagstidningen? yes för det mesta
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? haha lättt
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? radio 107,5 nuuuu faktiskt
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? min lön i augusti
59. När var du i kyrkan senast? tror det var på henrys begravning
60. Vilka personer utmanar du?  ALLLLA :D

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0