studenten here we come!!!!!!!!

nu har det lagt sig. typ som resfeber eller något. studeten imorgon.!!!!!!!!!!!!!!! HIHI!

pappa kramade mig & sa att allt kommer bli bra imorgon. min älskade vän kommer också, så glad för det. min pojkvän öppnade precis sin present. glad blev han. jag älskar dig. vill inte att han åker hem :( . nu ska jag pussa på han.

haha. kan tänka mig hur det kommer se ut imorn;
pappa skriker på mamma för hon håller på med något annat än det hon ska; gabi var med nu med kameran! för hon springer ut nU!!!!!!!!!!!!! kommer mamma missa & pappa kommer bli galen & då blir lisen sur för att dom bråkar.. hahaha. men jag missar det :D hihih


nu jävlar kör vi!!!!!!!!!!!!!!


/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHAHAHHAHA det är lugnt, jag ser till att fånga dig med kameran ;) <3

2009-06-04 @ 21:08:11
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: lisen

hahaha jag har min mobil:) jag slår ner båda två om dom tjafsar:D

2009-06-05 @ 00:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0