snäll tant

vilket äckligt väder. i lördags när vi skulle hem till micke stöter vi på en tant i  hissen som ska upp med oss. vi pratar lite med henne & kommer in på vädret. hon säger att på måndag ska det bli fint väder. "vi får hoppas på det" säger vi. tanten: ja, annars får vi döda metrologerna! vi; " eh eh hehehe aa...." lite rädda... hon hoppar av på 3:an. micke säger ; fint väder på måndag då!" tanten; ja annars rullar deras huvuden! måttligt chockade. lilla söta rara tanten. har licence to kill eller? haha. så om ni hör ngt om ngn död metrolog på nyhterna vet vi vart vi ska leta. nu är jag rädd för att åka hiss där själv.

jahaja. idag har jag varit uppe sen 8.00 (= OTROLIGT!!!!!) mamma frågar om jag kan lämna anna vid 9 ist för att hon ska lämna 7. det kunde jag för jag har ändå lovat micke att gå upp med han när han ska till jobbet. klockan 8 vaknade anna till & ville ha frulle. så jag gör kaffe till micke, gröt till anna & toast till micke. även en matlåda till han. kände mig som en hemmafru. haha. jag; "micke.. micke????? micke.. miiiiiiiiiiiiiiiicke?! MICKE FÖRFAN?!!!!!!?!?!?" hör man ett ljud från mitt rum ; mmmmmmmmmmh?. jag *glatt* ; vill du ha kaffe? :D haha. gick & lämnade anna. lovade att hämta henne vid 14. (så nu sitter hon där uppe & kollar film.) ringde micke vid 9 & sa att han skulle gå upp. följer han till tåget. vid 10 hämtar emmi upp mig med bilen & vi ska hälsa på micke på jobbet tänkte vi. det var jag som skulle hitta. haha. jag fattar egentligen inte varför alla litar på mig..



emmi; säg till när jag ska svänga!
jag; ja då! börjar känna igen mig minsann!
emmi; vad bra för det gör icke jag..
en stund senare & jag sitter & pratar på som vanligt.
emmI; sanera. vi är framme vid globen igen..
jag; eh.. jaha.

hahah. påvägen hem säger
 emmi; nu litar jag på dig.
jag; eh aha,. men gör inte det. skönt med din tillit dock. haha.
emmi satt & fråga under färden ; ska jag svänga dit ? SANERA?! DIT ELLER DIT?!
sanera har ingen möjlighet att svara ..
emmi; då blir det hit!


hahha. sen blev det farsta . lite smink & nödvändiga grejor. hihi.

påvägen hem frågade anna varför jag inte hade några pengar.
anna; för att du bara vill ha & vill ha?
jag; nä alltså..
anna; bara för att du vill ah så himla dyra grejer!
jag; men eh. mamma & pappa betalar ju dina kläder. jag handlar ju själv!
anna; men jag handlar pet shop & luktnallar själv. när jag blir stor vill jag också ha dyra saker & handla allt själv. fast nu är jag ganska liten.

nu ropar hon att hon är hungrig. "nudlar i fall vi har "skrek hon. jag känner på mig att det har vi icke........

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA KISSAR PÅ MIG!!! :D Vi är så jävla grymma!!!!!!! TEAMWORK! ( = emmi gör allt själv)........ xD xD xD HAHA

2009-06-15 @ 17:09:27
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0