snäll 6-åring

mina vänner. nudlar fanns det. som tur var.. så nu sitter jag här & äter en skål med nudlar och MJÖLK!! (fan, fattar inte vad folk har för jävla problem med det) anna är fan värre än tanten *.-)

anna; SANDRA DU FÅR JU VÄRMA NUDLARNA FATTAR DU VÄL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och mer SOPPA!!!!!!!!!
jag; jaha, fixar det.
anna; *får skålen* MEN MERA SOPPA!
jag; så!


var hon får allt ifrån. har jag ingen aning om.... *-)

gick ner på rummet & så hör man; sandra, har du delat nudlarna?
det har jag självklart inte men jag pallar inte gå upp, så drar till med;"japp det har jag!"
anna; alla?
jag; aah!
anna; hmm. ser inte ut som det iallafall.

listig unge. & en hungrig sådan. man får passa sig, minsann.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: louise

hon verkar vara jävligt hard to please! men det låter som någon mer jag känner.. host DU!

2009-06-16 @ 12:31:20
URL: http://lovise.blogg.se/
Postat av: sanera

eh .. BITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

2009-06-16 @ 12:48:03
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0