skitväderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

fredag. wiho. (hade ingen aning om vad det var för dag) så blev lite brådis med städningen då allt skulle ner i en sopsäck om det ej var städat. men nu är det städat. med hjälp av slemmi. damsugits & svabbat lite. hihih. duktig. fyfan vad jobbigt det var.

helt slut var jag idag. lovade pojkvännen igår att gå upp med han & käka frukost. men jag vaknade inte förrens 5 min innan han var tvungen att gå, så han var lite arg. men jag sprang upp & hämtade en matlåda till han :) vaknade typ vid 13 sen .. av att han ringer. nu sitter jag här & har duschat. väntar på att han ska komma så att vi kan gå till susku & käka tacos. sen ska vi kolla klart jurassic park 2. mys väder som han kallar det. fan vad jag inte har ngt att säga. förutom att jag är sjuuuuukt förkyld & att det här jävla vädret INTE gör det bättre.! borde göra mig i ordning..! NUUU!



studentmottagningen. låter bilden tala för sig själv.......... SLEMMI & HENNES JÄVLA BILDER..!!!!!!! MORRR :D

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0