nu är det inte långt kvar!!!!!!!

följde micke till tåget, gick hem & upp för att kolla på mamma & syster som arbetar för fullt med tårtor & smörgårstårtor, hjälp vill dom ha men icke! för det är JAG som tar STUDENTEN! MOHAHAHAHH! hade iaf mobilen nere på rummet & hade ej hört att den hade ringt, kollar; 5 missade samtal. från äsklingen. han hann även ringa min mor. han var orolig för att jag gick hem själv & hade onda aningar om turkarna som gick framför mig.. sötnos!!!!!!!!!!!!!!!!! om man kan missbruka "jag älskar dig" så är det nog det vi har gjort de senaste 2 timmarna. pirrar i magen varje gång han säger det. vill inte sova utan haaaaaaaaaaaaaaaaaan. men men.

snart ska bus på. naglarna är målade. duschad. imorgon kommer slemmi 05,45. då blire champangefrulle , hårlockning m.m!
micke frågade mig om det pirrade i magen..
jag; nää. lite kanske,.
han; hiih det piirrar lite i min!
jag; varför ? för att du fyller år?
han; nää för din skull! stor dag imorn!

älskar dig.


ja, jag vet. jag låter som slemmi. ja, jag vet. jag är äckligt kär. men jag kan inte rå för det. jag älskar han så himla mycket. sandra har rätt, jag håller på att mjukna. haha

studenten imorn. tjjjjjjjaaaaaaaaat. jag vet. men kan ni fatta det? inte jag! hihih. 07,39 tåget till handen. champange med veronica & camilla! när jag pratade med veronica tidigare idag lovade jag henne att jag skulle gråta med henne imorn.. haha.. hon kommer säkert köra sin; "sandra, du får gråta det är okej!" som varje gång vi kollade sorglig film med skolan! bölade på gjorde man! åh. vi kommer aldrig kolla film i skolan igen. skönt. men ändå inte. imorn börjar första dagen i mitt "vuxna" liv. SCARY!!!!!!!!!!!!!! hihihihihhih men kul!

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Det kommer gå så bra så! ;)

2009-06-05 @ 08:29:26
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Katti

Naaw :) fyfan va du är bra! :D

2009-06-06 @ 13:35:02
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0