lets go update mode

sitter här & lyssnar på spotify som jag har fått av min pojkvän :D hihi. trött. jobbat idag.

okej. midsommar;
jag gjorde sallad & fixade medans pojvännen satt bänkad framför fotbollen. sen kom elin & sen bini. draaack. åt. jävligt gott var det. sötis. sen kom lisen & julia. fixade mitt hår lite hihi. drack. fick en studentpresent av bini. en änglavinge,. för jag är hennes ängel. SÖTIS! min ängel! never ending story inom snar framtid vill jag lova! sen bar det av för mig bini, elin & micke till nacka hem till gustav. efter ett tag drog elin & bini. jag & micke fick chansen att lägga till gustavs rum & utomhus mot ett par gjordsäckar i ett bar foppa tofflor. haha. ni som fattar fattar. ni som inte fattar. ni är korkade. & inte kåta. haha. fulla & glada. kan sammanfatta midsommar såhär egentligen; klockan 20 sitter jag & micke på hans balkong & jag försöker räkna till 2014. får det till 3 år. sen 4. tillslut säger micke; "klockan är 20 & sandra kan inte räkna till 14.. *suck* hur ska detta gå?" ungefär så var mitt mode allnight.
skulle till bussen från gustav. världens bransta backe. micke kastar upp mig på ryggen. och SPRINGER NER. fruktade jag för mitt liv? - om jag gjorde. frågan är bara hur mycket. han säger att det går bra. sen när vi kommer ner för backen säger han att han var skit rädd att ramla med mig. plus att vi inte hade behövt springa då bussen kom sen. haha.

sen kissade vi i slussen på hans "kiss plats". sen kom vi hem. la till köksbord & osv på listan. hahaha. sen åt vi. sen kom syster & julia. lagom fulla & glada som oss. dock med fler sugmärken. höhö. sen somnade jag . hårt. dagen efter sov dock lisen & julia hårt. trötta & bakis.
sen jobbade jag. & igår jobbade jag & fick sällskap av bini ett tag! :D. & idag jobbade jag. & idag hittade jag en SNYGG bikini med min älskling. hihi. nu är jag så trött.

p.s igår var pappa på ac/dc i gbg. avis. hihi

slänger in några bilder från midsommar;

          

NU; lets gos säng mode!

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Hahahahahahahaha, hoppas inte att din pappa fortf läser din blogg xD hahahah :D

2009-06-23 @ 09:45:04
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Katti

Vadär det som händer, bini är med på foton :O :D

2009-06-23 @ 12:35:05
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/
Postat av: sanera

haha. idag sa han när jag klagade på att jag hade ont i axlen.. vafan sluta kligg överallt då sandra..

AHAH

2009-06-23 @ 16:52:06
URL: http://swandras.blogg.se/
Postat av: MPO

NÄMEN, har bini hittat kameran :D

2009-07-07 @ 10:48:19
URL: http://maoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0