lets go tonight "misamode"

hej era tjatmonster.

i tisdags träffade jag bini. min kloka & fina vän. vi pratade, fikade, gick i kyrkan. heligt vatten. fri från våra synder. det känns så mycket lättare när man har pratat med henne. för hon dömer inte, hon bara lyssnar & är världens bästa vän.

igår fyllde papsen år! jag & micke hämtade upp honom i jordbro efter många om & men jag "hittar" till jordbro. kom 30 min senare .. hahaha... fick 2 cola light backar glasflaskor.. mumsa. sen badade jag & micke picke. i mitt badkar. höhö, sen åt vi middag hos pappa med alla. så grattis i efterskott pappa! mys var det :) grillade & satt på vår fiiiiiina baksida!

just nu sitter jag hos micke. han är på systemtet. utanför fönstret går en sotare på taket. så kul tycker jag. sitter i typ 5 min & bara glor. väntar på att han ska ramla eller ngt (a) .. haha. fan. nu är han emellen skortsten tror jag. iaf ute ur mitt sikte. vi har varit & hämtat mickes mobil. dessvärre funkar den icke så han ska tillbaka igen. då detta samtal utspelades:
micke: ska du med?
jag; nej
micke; ska du vänta här?
jag; nej
micke; ska du åka hem?
jag; nej
micke; ska vi ha sex?
jag; JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
micke ; hehe

sen såg jag sotarn. blev inget sex höhöh.

nu kom hans päron hem byyee

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0