LÄXA!

igår - låg i sängen.;
 micke säger; du är så snygg. jag älskar dig!
jag; *skojar till det , var på elakt humööör* - du är så ful, jag hatar dig! :D
han - :( jag har aldrig sagt det till dig!
jag- förlåt! ska inte göra så igen.! du får säga det till mig!!
han- nää, jag gillar inte att ljuga! *planerar hämnd*

senare.. ca 30 min för att vara exakt. står i köket & han ska käka toast.
jag pussar honom & säger ; jag älskar dig så hiiimla mycket! *helt säker att han ska viska ngt gulligt i mitt öra som han brukar*
han- jag hatar dig :D ..
jag- .......... helt förbluffad. sad :( - det var inget kul ju!!!!!!!!!!
han- näää! visst inte ?! har vi lärt oss en läxa nu, älskling?! ÄLSKAR DIG!!!!!!
jag- mmmm.. det har viii!!!!!!!!!!! ska aldrig säga jag hatar dig igen!


älskar dig.

jag har lärt mig en rejäl läxa nu. det var ju jätte jobbigt. hha men som sandra sa; jag ger dig en vecka.
jag; med denna värk, ge det några timmar. !

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0