IMORGON TAR JAG STUDENTEN

HEJ HEEEEEEEEEEJ! (välkommna)

kom hem nyss från farsta, var där med pappa & syster pekade ut min student present. supeeeer fint guess armband!
nu sitter jag här & borde egentligen ta itag allt jag ska göra idag, men men........... imorn så har slemmi (världens snällaste) lovat att locka håret på mig ca 7.00 (!!) OCH äta (läs DRICKA) champangefrukost! ring mig om ni har en sån snäll vän som ställer upp ;)

imorgon smäller det. jag tar studenten. det kommer vara min dag hela dagen, den som tjafsar eller inte gör som jag vill ger jag mig själv här & nu lov att slå eller bita. fyfan. jag tar studenten. fan vad jag är bra. vädret orkar jag inte prata om. micke säger att jag måste ha en handduk på flaket annars kommer jag vara sjuk resten av sommaren. oklarheter runt mottagingen men orkar inte bry mig. hihi. shit. studenten.. mmmmmmm. alla säger att det är den lyckligaste dagen i deras liv. återstår och ser.

sitter & funderar hur mkt alkohol & vad jag ska beställa av min pojkvän. hmm. löser sig nog. det pirrar lite i magen, hihi., jag tar studenten. vilka förväntningar & förhoppningar. min pojkvän är i stan & skulle handla studentpresent. har ej hört ett ljud från han,. orolig. jag vill ha ngt fint. höhöhö. smörjde in han & mig med bus inatt. och han imorse. och han sa att han kommer säga till sina kompisar att jag tvingade honom. snällt. det var tvärtom. haha..

ska väl över till mamsen snart. iiiiiiiiiiih. imorgon vid den här tiden är jag på MIN MOTTAGNING & JAG HAR TAGIT STUDENTEN! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( & är förmodligen lika packad som slemmi var på sin, om inte värre!)


bästa vännen tog studenten förra året. nu är det fanimig men tur! :D

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi ja nu är det din tur sexy ;)

2009-06-04 @ 20:59:32
Postat av: Anonym

// Gallan

2009-06-04 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0