FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD JAG E BRA!

vilkeeeeeeeeeen dag. 5 juni. min student. dagen började 05,30 duschade. slemmi kom 06,45, lockade mitt hår. drack champange flaskan själv. när jag var klar & skulle gå så ser jag att kärringen (slemmi) har tårar i ögonen, så då börjar jag skrika ; FÖRSTÖR INTE SMINK! .. hon påstod att det inte var tårar.. haha. det gick bra iaf. mamma skjutsade mig till skolan.. där så drack vi utanför. gick in. piiiiiiiiiiirrr. skriva i mössor, ta kort. brunch, betyg & kramar. nog fällde jag ett par tårar då vår lärare desi höll ett tal .. in på toan & dricka champange med flickorna. lärarna var på att sno det, men jag träffade på en snäll en som lät mig ha kvar flaskan, sprang & mötte pappa , la av värsta rapen tydligen. hahahah.

glömmer inte när vi sitter där & klockan är 10,53. fyfan vad piiiiiiirririri. tåget påväg till rudan. bästa ever. egentligen så ville jag springa ut utanför skolan,  det ville lärarna med , men dom gav med sig efter alla våra ramsor "RUDAN RUDAN..!" vi lovade att inte sjunga "bira bira bärs bärs" när vi tågade ner. höll vi det? hahaha NÄ! med all rätt. gick ner med flickorna , lyckliga. salongberusade. bini mötte vi på! gick med oss. såg min skylt på direkten typ. haha. på bänken med malin. som redan då var för lagom full ;) "sandra, *hick* detta är min sista cider hihihihi!" haah. sprang ut till familj & vänner. där väntade; mamma, pappa, systrar, susku, jimmy, pojkvän, emmi, elin, bini, mormor, farmor & linda! lyyyyyyyyyyycka.

sedan bar det av för flak mina vänner.  förutom louise som inte mådde bra :( ..MEN fyfan vad kuuuuuuuuuul vi hade! tuttar flashades, malin & annelies studentmössor åkte av.. stod med malins när hennes åkte av & hon var måttligt berusad & får ut ; MIN MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSA! en snäll neger kutar efter flaket.. & kastar upp den till oss! veronica ville åka meeeeera. haha fyllo :D det var riktigt kul, trots lite regn! bra musik & världens bästa människor. när vi var framme vid skolan väntade linda på mig. när vi var på flaket kände jag mig inte så full & kände (läs; TRODDE) att jag tog det lungt. höll på ramla av stegen. in på toa i skolan. kändes knas. in på toa med martina. linda bara skrattade åt mig i bilen.. hämtade upp pappa påvägen. jag duschade. drack vatten. på mottagningen drack jag vatten i typ 3 timmar för jag fick huvudvärk. så värt vattnet.  tack alla som kom till mottagningen & tack för alla FINA presenter. fick så massa fint så. <3!! av micke var nog den roligaste presenten..  TVÅ fiskar! :D albin (den svarta) & lilly (den vita), som mina barn ska heta..!) påhittig kille. så här står dom i skål. ska få ett akvarium. fick 7 vita rosor & rose vin av hjärtat också. & ett sött kort. <3
 efter mottagningen efter massa vin , smörgårdstårta & annat mums drog jag & elin till stan för att dra till toxic. lovade att möta micke innan för att pussa på han. mötte han & hans vänner. som grattade mig :D säger hejdå, dom skulle till trädgården. går till toxic, världens kö. sandra, linda & catja kommer även. vi lackar. ringer micke & sak till trädgården istället. as kallt. går i 10 min. ingen kö = LYCKA! "vakten; eh 90a? det är 89 gräns här.. " = MINDRE LYCKA. jag lackade skrek åt micke att han var dum i huvudet, sandra skrek åt mig att inte dra. sprang gjorde jag. han hann efter. bråk. efter ett tag fick jag hans jacka & han gick & hämtade sina vänner. vi drar till toxic. fortf världens kööö. OCH 200 kr inträde för dom som inte hade biljett, det hade dock jag. alla drog förutom jag som kom in på en gång pga biljetten. väl där inne så drar alla jag kom dit för, förutom louise & sami. festar loss med dom. vid 01,30 var man lagom pigg & snygg. drar till gullmars för att möta pojkvännen som har dragit från en fest. käkar grillen. åker hem till han.
 han skriver i min mössa; " är så jävla stolt över dig. du är det bästa som har hänt mig, älskar dig stjärnstopp. <3 :) sötnos. " mitt hjärta. somnar lycklig, trött, lite tom i hjärtat då jag vet att det kommer bli mindre ansikten varenda dag. men vilken dag.

så ja. det var nog den lyckligaste dagen. ialla fall på väldigt länge. så tacksam för alla som kom & grattade mig. ni gjorde min dag. allt var perfekt. mest tack till mamma & pappa. bara för att ni är dom ni är & har gjort mig till en del av den jag är. älskar er. !


lycka.

mer bilder imorgon. till pojkvännen nu.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Katti

Sötnos :) du och emmi får komma till mig nu när jag är hos cilla så får vi sitta och dricka vin :D

2009-06-08 @ 00:28:58
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

SÖTIS!

2009-06-08 @ 12:24:35
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0