2 dagar

HEJ HEEEEEEEEEEEJ!

har nyss varit i tvättstugan, hjälpt pappa (duktig sanera!). tidigare idag har jag haft min sista lektion. ever. det var samhälle. & maria sa att hon aldrig har sett så många av oss på en & samma lektion. höhö. efter det blev det handen centrum & lämna pengar till biljetten på fredag med louise, verran & camilla. efter det så gick jag & slemmi till vår gamla högstadieskola för att julia skulle sy upp min klänning. sen åkte jag till micke på jobbet & pussade på han i några timmar. vi är tydligen så kära att vi inte klarar vara utan varandra, äckligt kära .. haha.

det här vädret får mig att vilja bita av någons tunga, riva någon så hårt att mina naglar flyger av eller typ skrapa mig själv mot asfaltet ... något sånt. fucking jävla skit. fast vi kommer ha kul ändå. det har vi lovat. & även så har micke lovat mig det.

micke skulle försöka vara ledig någon dag då jag var ledig & idag ringde han;
han: vill du höra ngt kul?
jag; men åh bara om DET ÄR kul & inte som du tycker är kul.
han; jag lovar. jag är ledig imorn :D
jag; JAAAA :D ska du vara med mig hela dagen?! då kan du följa med mig & fixa flaket!
han; eh.. jag måste nog till stan en snabbis..
jag; MEN VAFAN !! DU SKULLE JU VARA MED MIIIIIIIIIIG!
han; men du nu är det så att det är någon som tar studenten på fredag!
jag; hehee ...


ja du.. nu är det 2 dagar kvar. eller den här dagen är knappt kvar. fyfan vad läckert. sandra öfors - steinhof tar studenten. s.t.u.d.e.n.t.e.n. det ni.

nu ska jag pröva att locka håret för att se om jag klarar det & sen ska jag scruba lite på min bus & efter det kommer nog min pojkvän & då ska vi se "i taket lyser stjärnorna". igår handlade jag även presenten till min sötnos. även fast jag total ignorerar att han fyller år (han är medveten om detta) så måste han ju få en present? :D

simma lungt era suckers. för snart har vi tagit studenten. hihihoh

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Yeah sexy ;) <3

2009-06-03 @ 19:18:08
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0