vilken jävla dag.

vilken jävla äckeldag. vaknade av att min syster typ skriver 07.35 typ. hon skulle med bussen. jag trodde jag skulle kasta ett vatten glas på henne. men somnade om. tröttt som fan, ville bara sova. tänkte skita i lektionen. MEN nää. kommer till äckelskolan. jenny är fortf sjuk. så jävla sjuk att inte kunna smsa oss eller? mina vänner hon kommer nog bli sjukskriven ett LÅNGT tag.. tänkte åke förbi henne på ett litet hembesök typ.  & ingen vill byta mitt lördagspass heller......... JÄVLA HELVETE

aja, inga lektioner idag. donken (igen, jävla helvete) med jessica & louie. louie förblödde typ.


lovade meral att inte bita/suga.... hahahaha. illa det sista lät.

gjorde mina naglar. ÄNTLIGEN.
 sedan (som om dagen inte kunde bli värre)  fick jag reda på att han , killen som jag hatar inkräktar på mina områden IGEN. faaaaaaan. det är tur att man har tur.. yeah right.



och jag var tvungen att laga middag själv. (nudlar med MJÖÖÖÖLK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) haha och bini & jag hade då ett samtal... hihi.

/sanera



Kommentarer
Postat av: Jess

Bara för att du är så snygg :D

2009-01-27 @ 11:19:52
URL: http://tuttiranta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0