TANKEN VAR ATT

Jag skulle plugga medans slemmi städade Dan's lägenhet... & Slemmi städar, ja för fullt. Hon dammsuger & man hör vattenkranen gå igång titt som tätt, sen ser man ett huvud som ploppar upp (emmi som har varit på golvet & städat) nu bankar det lite också .. hon har stängt in mig i vardagsrummet så jag kunde plugga i fred................
för tillfället har jag musen på låret (hahahahaha det lät lika kul som det gjorde i huvudet) för att helvetes trådlösa musen & tangent bordet vill inte fungera från soffan. Slemmi du gör ett bra jobb ;)

Uppdatering :
Nu kom slemmi in & såg mig skriva på detta inlägg..
slemmi: hur visste jag det?
sanera: hiiih. det handlar om dig...
slemmi: om mig? mmmm... *måttligt road*

ska pluggish nu......:!

/  sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0