hon är great den där bini

haha samtalet med bini när jag gjorde nudlar...


bini- men du måste ju öva!!! du ska ju ha barn.
jag- men jag ska ha en man. björn.
bini- aaahh.. men dom kan inte laga mat..
jag- jo alltså han är ju italienare..
bini- aah.. för hans mamma kan laga eller?
jag- precis.. man måste komplentera varandra..
bini- aa.. så du äter eller?
jag- hahahahhahhaha. mm...
bini- nä, men du städar ju! eh. inte....
jag- hahahahaha...
bini- men du tar ju faktiskt hand om barnen...!

vänner som stöttar!!! :)


p.s fan vad töntig jag är (inget med samtalet att göra om ni trodde det nerds.). d.s

Kommentarer
Postat av: bini

KLart jag stöttar honey!!

2009-01-28 @ 19:16:42
URL: http://raggarballe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0