!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

just nu sitter jag i skolan & försöker att andas. det är inte lätt. jävla helvetes fitt skol system. inga lektioner idag, men var tvungen att åka till skolan för att skriva upp mig på en jävla lapp för att få närvaro. jag var redan försenad & trött. så nu sitter jag här & tänker jobba med ngt arbete.

hmmmf, läraren skickade sms till EN tjej i klassen. EN!!!! krig på måndag säger jag bara när hon är frisk... & folk undrar varför det förekommer skolskjutningar...,......!!!!!! MORRRRRRRRR

& läkaren sa igår att jag inte fick stressa upp mig.....
jag vill slå någon. fast våld löser inget,. förutom möjligtvis delar av mina aggressioner..
ikväll ska jag jobba. imorgon ska jag ut. i helgen ska jag träffa bini.

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0