sanera slutar aldrig förvåna

helvete helvete helvete.
det här är inte bra egentligen. men man lever ju liksom bara en gång. det blir utgång idag med. sandra fyller ju förfan 18 bara 1 gång (som hon själv så fint sa) så här sitter jag i fettigt hår, gårdagens smink, trött som en j*vla jude & hinner inte sova & ska vara klar om 2 timmar. det kirrar vi.  nu kör vi. Tagga till förfan! eller iaf jag... fan vad jag kommer ångra detta imorgon, vilken jävla ångest. men man lever som man lär. (eller inte)
och jag hade ju ändå inte pluggat en lördag. haha vem försökte jag lura?

NU KÖR VIIIIII!!!!!!!!!! iiiiiiiiiih.. heheheeh eeeeeeeeeeh ÅNGEST. men det löser sig imorn ;)

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah jag visste att du aldrig skulle plugga idag, sexy ;)

2009-02-07 @ 23:31:34
URL: http://hellosexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0