nattugglor

frida & josse. attackerar mig. har väl lovat att hänga med ut på lördag då.. alla <3 dag & grejer. MYS (som dom säger)

som den nattmänniskan jag är så har jag laddat med kaffe, godis & läsk. plugg all night long. Frida & josse (?) ska vara vakna hela natten med mig. plugggggggggga. det var tanken iaf. men nu har våran konversation spårat ur. rejääääääääääält:



vi tatuerade fridas tuttar på projekt ....... hiiiiiiiiiiiiih

Sanera; jävla helvetes skit pluggg säger:

jag vill blir legitemerd kugsugare

Frida säger:

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA

Frida säger:

de e nog den skummaste meningen ja nånsin hört

Sanera; jävla helvetes skit pluggg säger:

HAhahahahahahahah
 
värre blire...................  aja, kommer väl bomba denna blogg. ska ju trots allt vara uppe hela natten. hög på kaffe. & socker.

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0