trötttttttttt

eh plugga var det igår ja. & dricka vin med slemmi. MEN det blir ju ALDRIG som man har tänkt sig! så det blev helt enkelt en utgång med natta, tracy, robin, ante, daniel & niklas. sedan kom även katti & slemmi. Från början hade jag inga pengar & behövde verkligen plugga, men det är inte så lätt när man får tillbaka sitt kontokort på en fredag! (mamma & pappa hade beslagtagit det pga ett inkasso brev............) men iaf, vi hade riktigt kul!

hahah & lilla natta... nu har jag äntligen fått henne att gå på den där jävla bion. eller hon kanske fortf har dåligt samvete för kinesis? ahhahahaah. ja du.. vi låg & prata om trollen inatt & vips så kom det ett sms. vilket slutade med att jag fick gåshud & natta asgarvade. sovit väldigt lite inatt. natta låg typ PÅ mig. var iaf på bibloteket  vid klockan ett idag. STARKT jobbat. nu blire plugga på en fucking lördag. but what to do, what to do`?!

natta och hennes jävla samvete. hur ska detta sluta? - återstår & ser.


katti & sanera förra fredagen.

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0