TJENIS

jag har ont i magen. skulle kunna skriva om allt som hänt de senaste dagarna då jag har bojkottat denna blogg (läs jobbat på som fan) men det orkar jag inte. jag skulle lixom kunna berätta att jag & josse-bosse var i stan i fredags & tänkte hitta på en sak men vi var så fega eftersom det var fredagen 13.e, men vi tar det en annan dag! & natta är på krigsstigen & hon är min nya objektsfixare. mohaha som sagt så orkar jag inte berätta det. höööööööhöhöh.

har ont i magen, kollar beck. deckade på dagen idag. kanske blir systar i jeans 2 snart. hihi, kanske ben & jerry's nu?



mumsi. come to mama.
(hihi tack pappa & tack mig för att jag gick & handlade den)

/ sanera

Kommentarer
Postat av: josse

hahha felix vi gör de den hära veckan? :D

2009-02-15 @ 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0